Ακμή - Ουλές Ακμής

Η ακμή είναι μια πολυπαραγοντική νόσος του δέρματος που πλέον αφορά σε όλες τις ηλικίες. Η αυξημένη λιπαρότητα του δέρματος, η ιδιοσυγκρασιακή στενότητα ή απόφραξη των σμηγματογόνων πόρων και το προπιονοβακτηρίδιο της ακμής συντελούν στην κλασσική εικόνα της εφηβικής ακμής. Στη σύγχρονη δερματολογία αντιμετωπίζουμε πλέον και άλλες συχνές μορφές ακμής που οφείλονται σε ποικίλα ορμονικά, γενετικά, φαρμακευτικά αίτια ή συνήθειες περιποίησης του δέρματος (ακατάλληλα δερμοκαλλυντικά) ή διατροφής, όπως:

• Κοινή ακμή
  • Ουλές ακμής
  • Περιστοματική ακμή / δερματίτιδα
  • Ροδόχρους ακμή / νόσος
  • Φαρμακευτική ακμή
  • Ορμονοεπαγώμενη ακμή
  • Κυστική ακμή

Στο δερματολογικό ιατρείο Dermatologicum παρέχουμε μια ολιστική προσέγγιση της ακμής ξεκινώντας από την εντοπισμό και αντιμετώπιση των αιτίων και προσφέροντας την κατάλληλη αγωγή. Ιδιαίτερη εξειδίκευση μας αποτελούν οι ακόλουθες θεραπείες:

• Χημικό Peeling (οξέα φρούτων, σαλικυλικό οξύ, TCA) για την αντιμετώπιση των αποφραγμένων πόρων του δέρματος ή / και της φλεγμονώδους ακμής. Τα οξέα που χρησιμοποιούνται καθαρίζουν τους αποφραγμένους πόρους του δέρματος και δρουν αντιμικροβιακά ενάντια στο προπιονοβακτηρίδιο της ακμής. Η λειαντική και λευκαντική τους δράση αντιμετωπίζει παράλληλα υπερμελαγχρώσεις και ήπιες ουλές ακμής. Η θεραπεία απαιτεί 3-6 συνεδρίες κάθε 2-3 εβδομάδες παράλληλα με κατάλληλη τοπική αγωγή.

• Fractional laser για την αντιμετώπιση ουλών ακμής. Πρόκειται για την πλέον σύγχρονη και επαναστατική θεραπεία αντιμετώπισης όλων των ουλών ακμής. Συχνά σε συνδυασμό και με άλλες μεθόδους όπως το χημικό peeling ή το PRP επιτυγχάνεται η λείανση και των πλέον απαιτητικών ουλών ακμής. Συνήθως απαιτούνται 2-3 συνεδρίες κάθε 3 εβδομάδες παράλληλα με κατάλληλη τοπική αγωγή.

Εμπιστευτείτε το πρόβλημα της ακμής σας στον ειδικό δερματολόγο μας, Ανδρέα Μερκουρέα. Στο Dermatologicum εγγυόμαστε πλήρη έλεγχο του νοσήματος και απόλυτη ικανοποίηση του ασθενούς!